x
earth

Dostosuj swoje wrażenia

Close
Change Language: polski Region: Americas

Aktualizacja Portalu Wsparcia Klienta do wersji 7.2 – przerwa w działaniu usługi

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iz na czas aktualizacji do nowej wersji (7.2) Portal Wsparcia Klienta (CSP – Customer Support Portal) będzie wyłączony od czwartku 28 sierpnia do poniedziałku 1 września, br. Za utrudnienia najmocniej przepraszamy.

Wygląd portalu ulegnie zmianie, strona główna będzie bardziej funkcjonalna, elastyczna i kompatybilna z nowymi (w tym mobilnymi) urządzeniami i systemami a rozbudowana wcześniej nawigacja zostania zastąpiona nową i bardziej czytelną. Aktualizacja wprowadzi:

•Nowy wygląd
•Nowe funkcje na Stronie Głównej z unikalnym dodatkiem do każdego wniosku
•Wszystkie funkcje Wniosków dostępne będą z poziomu Strony Głównej
•Przycisk „Przejdź” i funkcja „Wyszukiwanie” będą przeniesione do górnego paska
•Menu zostanie zastąpione przyciskami aplikacji
•Wygląd ekranu będzie dopasowany do Twojej przeglądarki

Nowa wersja CSP dostarczy głównie dodatkową funkcjonalność, celem której jest poprawa sposobu składania i obsługi zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych zgłoszeń i zapytań oraz zapewni sprawną możliwości aktualizowania treści bieżącymi a przydatnymi informacjami. Zmiana ta zapewni również większą kompatybilności z różnymi przeglądarkami internetowymi (w tym także tymi dostępnymi na urządzeniach mobilnych).

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o zapoznanie się z dalej załączonym dokumentem PDF lub o kontakt z znami pod adresem e-mail: michal.muszalski@molex.com.